Infosenter
Kontakt oss
Vi hjelper deg med å finne det du trenger i jungelen av babyutstyr
Åpningstid på telefon Mandag til Fredag kl.10-15 21053050Send oss gjerne en henvendelse og vi besvarer deg så fort vi kan
Send epostNoe annet du lurer på - Her kan du finne svaret
Retur og angrerett
Hvordan returnerer man varer?
|
Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Vi ønsker at håndteringen skal være så enkel som mulig for deg som kunde. Angreretten gjelder i 14 dager fra mottatt vare. Noen varer er unntatt fra angreretten grunnet hygiene. Her må forsegling være intakt. Gjelder undertøy, brystpumper og andre hygiene produkter.
Vi anbefaler å ta godt vare på originalemballasjen hvis man ønsker å returnere varen. Ved benyttelse av angrerett på pakketilbud må hele pakken returneres.
Slik benytter du angreretten:
|
Må jeg betale frakt selv hvis jeg skal returnere en vare?
|
Ja, dersom du angrer må du selv betale frakt tilbake til oss. Logg deg inn på din side, registrer returen og du vil få mulighet til å kjøpe returetikett der. eller følg linken her.
|
Hvordan angrer jeg før ordren er sendt fra Rudo.no sitt lager? |
Kontakt vårt kundesenter på epost eller telefon så raskt som mulig, og de vil hjelpe deg å stoppe ordren før utsendelse. |
Hvordan angrer jeg før ordren er hentet på Pick-Up-Point ? |
Kontakt vårt kundesenter på epost eller telefon så raskt som mulig for å få kansellert ordren. |
Hvordan angrer jeg etter at ordren er hentet ? |
Logg deg inn på din side hos oss og registrer retur på det produktet det gjelder. Opprett returetikett, fest på varen og send varen tilbake til oss. Når ordre kommer tilbake til oss vil den bli refundert eksludert porto. Eller du kan levere tilbake i Pick-Up-Point i Sandefjord. |
Frakt og levering
Når sendes pakken min? |
Vi sender din pakke fra oss i løpet av 1-3 dager fra mottatt ordre. |
Har dere Klikk og hent? |
Du kan bestille hvilke som helst produkt og hente på vårt lager i Sandefjord. Du vil få dette valget opp som fraktalternativ ( Pick-up-point Sandefjord). Hvis du ikke ser det under fraktalternativene, så er det mulig du bor litt langt unna. Dersom du fortsatt ønsker å hente i Sandefjord, så kan du endre postnummer til 3241. Du vil da få opp dette valget. Vi har åpent mandag til fredag mellom kl. 08:00-15:30. Adresse: Fokserødveien 32, 3241 Sandefjord
|
Hva koster frakten?
|
Vi har fast frakt 99,- for mypack eller 229,- for hjemlevering. Eller du kan benytte pick up point til 0,-. Ordre over 1298,- gir gratis frakt (Mypack). |
Jeg har ikke mottatt pakken min?
|
Ta kontakt med vår kundeservice og de vil hjelpe deg å finne ut av hva som har skjedd med din pakke. |
Hvor kansellerer jeg en bestilling?
|
Du tar kontakt med vår kundeservice, gjerne via epost (kundesenter@rudo.no) eller messenger. De vil hjelpe deg med kansellering av ordre. |
Hvor lang leveringstid har dere?
|
Fra varen er sendt tar det 1 til 5 dager frem til deg, avhengig av hvor i Norge du holder til.
|
Kan jeg spore pakken fra dere?
|
Du kan også spore pakken via "Min Side".
|
Sender dere til utlandet?
|
Nei, det gjør vi dessverre ikke. |
Sender dere til Svalbard? |
Nei, Desverre gjør vi ikke det.
|
Betaling og gjennomføring av kjøp
Jeg har handlet med Klarna, Når kommer faktura?
|
Din faktura sendes til deg kort tid etter ordren er markert som sendt fra oss. |
Rabattkoden fungerer ikke?
|
Ta kontakt med vår kundeservice og de vil kunne hjelpe deg med dette. |
Kan man legge til varer i eksisterende ordre?
|
Nei, dessverre har vi ikke mulighet til å legge til varer på en eksisterende ordre. Men legg gjerne en ny ordre på det du har glemt og ta deretter kontakt med kundeservice, de hjelper deg med frakten og sammenstilling av dine ordre. |
Jeg får ikke fullført kjøpet på Easygrow Nord vinterpose?
|
Disse varene selges kun for levering i Pick-Up-Point. |
Tilbyr dere prismatch?
|
Vi tilbyr dessverre ikke prismatch. |
Har dere tvilling rabatt? |
Ja, det har vi. Kontakt vårt kundesenter og de vil hjelpe deg med rabattkode. Som medlem hos Tvillingforeningen finner dere mer informasjon der.
|
Fysiske butikker, Showroom og pick-up-points
Har dere fysiske butikker og hvor?
|
Vi har Showroom og Pick-Up-Point i Sandefjord hvor du kan få hjelp til det du trenger. I vårt showroom kan du se litt av det store utvalget vi har innen vogner, bilstoler og annet babyutstyr.
|
Når vet jeg at varen min er klar til henting i Pick-Up-Point?
|
Du vil motta en SMS fra oss så fort pakken er klar for henting. |
Kan vi få reparert barnevogn hos dere selv om vi ikke har kjøpt den hos dere?
|
Ja, det kan du. Pris blir avgjort utfra hva som må repareres og deler som må byttes.
|
Kan man booke tid for å besøke showroom utenfor åpningstid? |
Ja, det er mulig. Dersom våre åpningstider ikke skulle passe er du velkommen til å ta kontakt med oss for å booke inn en tid som passer dere bedre for et besøk i showroom. Book tid med våre produkteksperter på tlf 21053050 eller mail for å avtale tid. |
Bedrift og barnehager
Hvordan bestiller jeg til en bedrift/barnehage?
|
Send e-post til kundesenter@rudo.no , de vil hjelpe deg videre.
|
Samarbeid
Jeg driver en Instagram konto og ønsker å gjøre et samarbeid med dere
|
Send en epost til post@rudo.no
|
Youtube og Sosiale Medier
Har dere youtube kanal ?
|
Ja, den finner du her Rudokanalen Her finner du videoer av produkter og instruksjoner. |
Følg oss gjerne på tiktok | Føl oss gjerne - Brukernavn: Rudo_babyutstyr |
Følg oss gjerne på instagram | Følg oss her |
Følg oss gjerne på Facebook | Følg oss her |
Abonner på nyhetsbrev | Trykk her |